Repository of
Kyiv National Linguistic University

Студент – майбутній вчитель у контексті особистісно-діяльнісного підходу

Show simple item record

dc.contributor.author Міцай, Євгенія
dc.date.accessioned 2019-02-19T08:58:47Z
dc.date.available 2019-02-19T08:58:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Міцай Євгенія. Студент – майбутній вчитель у контексті особистісно-діяльнісного підходу/ Є. Міцай // Сучасний рух науки: тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет–конференції, 6-7 грудня 2018 р.- Дніпро, 2018. – С. 893-895 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/276
dc.description.abstract Освітній процес у закладах вищої освіти України зорієнтований на підготовку всебічно обізнаної, високоінтелектуальної особистості, здатної до безперервного навчання впродовж життя та конкуретноспроможної на ринку праці. В реаліях сьогодення для викладачів актуальною є особистісно- діяльнісна парадигма освіти, яка забезпечує якісну підготовку всебічно розвиненого компетентного студента, майбутнього фахівця для життя й роботи в сучасному суспільстві. en_US
dc.subject особистісно-діяльнісний підхід en_US
dc.subject студент en_US
dc.subject розвиток особистості en_US
dc.subject компетентність en_US
dc.title Студент – майбутній вчитель у контексті особистісно-діяльнісного підходу en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account