dc.contributor.author |
Міцай, Євгенія |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-19T08:58:47Z |
|
dc.date.available |
2019-02-19T08:58:47Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Міцай Євгенія. Студент – майбутній вчитель у контексті особистісно-діяльнісного підходу/ Є. Міцай // Сучасний рух науки: тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет–конференції, 6-7 грудня 2018 р.- Дніпро, 2018. – С. 893-895 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/276 |
|
dc.description.abstract |
Освітній процес у закладах вищої освіти України зорієнтований на підготовку всебічно обізнаної, високоінтелектуальної особистості, здатної до безперервного навчання впродовж життя та конкуретноспроможної на ринку праці. В реаліях сьогодення для викладачів актуальною є особистісно- діяльнісна парадигма освіти, яка забезпечує якісну підготовку всебічно розвиненого компетентного студента, майбутнього фахівця для життя й роботи в сучасному суспільстві. |
en_US |
dc.subject |
особистісно-діяльнісний підхід |
en_US |
dc.subject |
студент |
en_US |
dc.subject |
розвиток особистості |
en_US |
dc.subject |
компетентність |
en_US |
dc.title |
Студент – майбутній вчитель у контексті особистісно-діяльнісного підходу |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |