Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Міцай, Євгенія | |
dc.date.accessioned | 2019-02-19T08:58:47Z | |
dc.date.available | 2019-02-19T08:58:47Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Міцай Євгенія. Студент – майбутній вчитель у контексті особистісно-діяльнісного підходу/ Є. Міцай // Сучасний рух науки: тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет–конференції, 6-7 грудня 2018 р.- Дніпро, 2018. – С. 893-895 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/276 | |
dc.description.abstract | Освітній процес у закладах вищої освіти України зорієнтований на підготовку всебічно обізнаної, високоінтелектуальної особистості, здатної до безперервного навчання впродовж життя та конкуретноспроможної на ринку праці. В реаліях сьогодення для викладачів актуальною є особистісно- діяльнісна парадигма освіти, яка забезпечує якісну підготовку всебічно розвиненого компетентного студента, майбутнього фахівця для життя й роботи в сучасному суспільстві. | en_US |
dc.subject | особистісно-діяльнісний підхід | en_US |
dc.subject | студент | en_US |
dc.subject | розвиток особистості | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.title | Студент – майбутній вчитель у контексті особистісно-діяльнісного підходу | en_US |
dc.type | Book | en_US |