Abstract:
Мета дослідження – дослідити та визначити лінгво-функціональні особливості англійськомовної політичної реклами та способи їх відтворення українською мовою.
Для реалізації мети дослідження було поставлено наступні завдання:
1. Опрацювати літературу та основні наукові праці провідних вчених
та письменників з теми дослідження. 2. Розкрити суть реклами як комунікаційної технології. 3. Охарактеризувати перекладацькі стратегії і тактики відтворення політичної реклами. 4. Визначити лексико-семантичні перекладацькі трансформації як засоби перекладу англомовної політичної реклами. 5. Подати граматичні перекладацькі трансформації як засоби перекладу англомовної політичної реклами. 6. Вивчити лексико-граматичні перекладацькі трансформації як засоби перекладу англомовної політичної реклами.