Abstract:
Мета роботи – здійснити лінгвістичний аналіз аксіологічного аспекту мовної репрезентації образу України в англійськомовних ЗМІ та визначити способи її відтворення в перекладі.Відповідно до поставленої мети, в роботі окреслені такі завдання: 1) дослідити лінгвістичні аспекти вивчення категорії оцінки;
2) охарактеризувати оцінність тексту у світлі перекладознавства; 3) висвітлити оцінність як рису текстів медіадискурсу; 4) проаналізувати мовні засоби вербалізації оцінки образу України в англійськомовних ЗМІ; 5) представити типологію оцінних значень в аксіологічній репрезентації образу України в англійськомовних ЗМІ відповідно до оцінних предикатів; 6) показати особливості аксіологічної інтерпретації оцінки образу України в англійськомовних ЗМІ; 7) виділити функції аксіологічних одиниць при репрезентації образу України в англійськомовних ЗМІ; 8) вивчити лексичні та лексико-семантичні способи відтворення вербальних засобів аксіологічної репрезентації образу України в англійськомовних ЗМІ в українськомовних перекладах; 9) окреслити особливості граматичних та лексико-граматичних перекладацьких трансформацій як засобу передачі при перекладі вербальних засобів аксіологічної репрезентації образу України в англійськомовних ЗМІ.