dc.contributor.author |
Карпенко, Денис Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-13T11:27:52Z |
|
dc.date.available |
2022-12-13T11:27:52Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Карпенко Д. С. Розробка стратегії брендингу компанії (на прикладі ТОВ КК «Консалтинг» ) : кваліфікаційна робота магістра / Д. С. Карпенко ; наук. кер. Я. С. Ларіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 80 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2879 |
|
dc.description.abstract |
Метою випускної кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та вироблення на їх основі ключових рекомендацій вдосконалення на практиці стратегії брендингу підприємства, що сприятиме підвищенню ефективності діяльності підприємства в цілому. Мета дослідження зумовлює розробку і вирішення наступних завдань, а їх реалізація буде поступово відображатися у розділах основної частини роботи: - визначити сутність і пояснити значення брендингу;
- визначити фактори, що впливають на ефективність стратегії брендингу;
- узагальнити методичні підходи до формування стратегії брендингу;
- проаналізувати організаційно-економічну структуру підприємства ТОВ КК "Консалтинг"; - здійснити аналіз позиціонування та стратегії брендингу в ТОВ КК «Консалтинг»; - надати рекомендації щодо розробки стратегії брендингу ТОВ КК «Консалтинг»; - розробити заходи для покращення позиціонування досліджуваного підприємства та оцінити їх ефективність. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Розробка стратегії брендингу компанії (на прикладі ТОВ КК «Консалтинг» ) |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |