Abstract:
Метою випускної кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та вироблення на їх основі ключових рекомендацій вдосконалення на практиці стратегії брендингу підприємства, що сприятиме підвищенню ефективності діяльності підприємства в цілому. Мета дослідження зумовлює розробку і вирішення наступних завдань, а їх реалізація буде поступово відображатися у розділах основної частини роботи: - визначити сутність і пояснити значення брендингу;
- визначити фактори, що впливають на ефективність стратегії брендингу;
- узагальнити методичні підходи до формування стратегії брендингу;
- проаналізувати організаційно-економічну структуру підприємства ТОВ КК "Консалтинг"; - здійснити аналіз позиціонування та стратегії брендингу в ТОВ КК «Консалтинг»; - надати рекомендації щодо розробки стратегії брендингу ТОВ КК «Консалтинг»; - розробити заходи для покращення позиціонування досліджуваного підприємства та оцінити їх ефективність.