Abstract:
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та перевірити ефективність навчання професійно орієнтованого англійського діалогічного мовлення засобами театралізації студентів другого курсу під час педагогічної практики. Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення таких завдань: 1) визначити структуру і зміст формування компетентності в професійно
орієнтованому англійському діалогічному мовленні майбутніх учителів; 2) визначити психолого-педагогічні передумови використання театралізації в освітньому процесі мовного закладу вищої освіти; 3) дослідити театралізацію як засіб навчання англійського професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх учителів;
4) розглянути етапи навчання англійськомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення; 5) розробити групи вправ і завдань для навчання студентів 2 курсу англійськомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення засобами
театралізації; 6) експериментально перевірити ефективність розробленої методики та сформулювати методичні рекомендації для навчання англійськомовного
професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів 2 курсу засобами
театралізації.