Abstract:
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, практична підготовка та
перевірка ефективності методики формування лінгвосоціокультурної
компетентності в студентів ІІ курсу в професійно-орієнтованому читанні.
Для того, щоб досягнути дану мету, було поставлено такі завдання: - визначити лінгвосоціокультурну компетентність, її компоненти, цілі та зміст у підготовці майбутніх учителів англійської мови на ІІ курсі; - описати методичні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у читанні; - описати використання можливих веб-ресурсів для розробки вправ у формуванні лінгвосоціокультурної компетентності у професійно орієнтованому англомовному читанні; - обґрунтувати критерії відбору текстів для формування лінгвосоціокультурної компетентності в читанні; - обґрунтувати і розробити комплекс вправ для формування
лінгвосоціокультурної компетентності в професійно-орієнтованому читанні у студентів ІІ курсу; - описати модель організації процесу формування у студентів ІІ курсу лінгвосоціокультурної компетентності в читанні на заняттях з «Практики
усного і писемного мовлення англійської мови»; - організувати та провести пробне навчання; - проаналізувати результати пробного навчання; - укласти методичні рекомендації з організації процесу формування у студентів ІІ курсу лінгвосоціокультурної компетентності в професійно-орієнтованому читанні.