Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування у майбутніх учителів лінгвосоціокультурної компетентності у професійно орієнтованому англомовному читанні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стародуб, Вікторія Олексіївна
dc.date.accessioned 2022-12-15T12:18:22Z
dc.date.available 2022-12-15T12:18:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Стародуб В. О. Формування у майбутніх учителів лінгвосоціокультурної компетентності у професійно орієнтованому англомовному читанні : кваліфікаційна робота магістра з методики навчання англійської мови / В. О. Стародуб ; наук. кер. С. Ю. Ніколаєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 98 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2921
dc.description.abstract Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, практична підготовка та перевірка ефективності методики формування лінгвосоціокультурної компетентності в студентів ІІ курсу в професійно-орієнтованому читанні. Для того, щоб досягнути дану мету, було поставлено такі завдання: - визначити лінгвосоціокультурну компетентність, її компоненти, цілі та зміст у підготовці майбутніх учителів англійської мови на ІІ курсі; - описати методичні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у читанні; - описати використання можливих веб-ресурсів для розробки вправ у формуванні лінгвосоціокультурної компетентності у професійно орієнтованому англомовному читанні; - обґрунтувати критерії відбору текстів для формування лінгвосоціокультурної компетентності в читанні; - обґрунтувати і розробити комплекс вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в професійно-орієнтованому читанні у студентів ІІ курсу; - описати модель організації процесу формування у студентів ІІ курсу лінгвосоціокультурної компетентності в читанні на заняттях з «Практики усного і писемного мовлення англійської мови»; - організувати та провести пробне навчання; - проаналізувати результати пробного навчання; - укласти методичні рекомендації з організації процесу формування у студентів ІІ курсу лінгвосоціокультурної компетентності в професійно-орієнтованому читанні. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject linguistic and sociocultural competence en_US
dc.subject authentic text en_US
dc.subject лінгвосоціокультурна компетентність en_US
dc.subject автентичний текст en_US
dc.title Формування у майбутніх учителів лінгвосоціокультурної компетентності у професійно орієнтованому англомовному читанні en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу