Abstract:
Метою нашого дослідження є теоретичне обґрунтування, практична розробка
та перевірка ефективності методики формування англомовної компетентності в
читанні з використанням мультимедійних текстів. Для досягнення поставленої мети нам необхідно розв’язати такі завдання: 1. Здійснити аналіз структури, цілей та змісту навчання англомовної компетентності у читанні; 2. Визначити психолого-педагогічні передумови формування англомовної компетентності у читанні студентів 2 курсу; 3. Дати визначення МТ як засобу формування англомовної компетентності у
читанні у майбутніх учителів АМ та описати особливості МТ; 4. Охарактеризувати потенціал МТ у формуванні англомовноїкомпетентності у читанні; 5. Сформувати та обґрунтувати критерії відбору МТ для ефективного формування англомовної компетентності у читанні; 6. Розробити комплекс вправ для формування англомовної компетентності у читанні у студентів 2 курсу 7. Розробити модель організації навчання англомовної компетентності у читанні у студентів 2 курсу; 8. Перевірити ефективність розробленої методики та сформулювати методичні рекомендації щодо формування англомовної компетентності у читанні з використанням МТ.