Abstract:
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, практичній розробці та апробації методики навчання студентів ІІ курсу професійно орієнтованого англійського монологічного мовлення засобами проєктної технології під час виробничої практики. Досягнення цієї мети передбачає вирішення ряду завдань:
1. охарактеризувати структуру, цілі формування та зміст навчання майбутніх
учителів професійно орієнтованого англійського монологічного мовлення здійснивши аналіз педагогічних, психологічних, науково-методичних джерел, пов’язаних із зазначеною проблемою; 2. описати психолого-педагогічні передумови реалізації проєктної технології у навчанні студентів ІІ курсу професійно орієнтованого англійського монологічного мовлення; 3. охарактеризувати та відібрати релевантний навчальний матеріал для використання проєктної технології в визначених умовах та оформити на основі підібраного матеріалу комплекс вправ та завдань для навчання
студентів ІІ курсу професійно орієнтованого англійського монологічного мовлення засобами проєктної технології; 4. охарактеризувати модель освітнього процесу з використання розробленої системи вправ та завдань; 5. підготувати, провести та проаналізувати результати апробації підготовленої методики під час виробничої практики у групі СОа16-21 та сформувати методичні рекомендації на основі отриманих даних.