Abstract:
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити технологію формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів англійської мови в умовах університету. Дана мета визначає такі завдання дослідження:
1. Проаналізувати сучасні методологічні підходи до вирішення проблеми
формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у
процесі вивчення фахових дисциплін. 2. З’ясувати зміст і структуру мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов. 3. Обґрунтувати педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. 4. Розробити й експериментально перевірити технологію формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін.