Abstract:
Мета монографії – ознайомити читачів з теоретичними засадами методів навчання іноземних мов минулого. Розглянуто загальний розвиток методики навчання іноземних мов з давніх часів до кінця ХІХ сторіччя. Проаналізовано найбільш відомі
методи навчання іноземних мов за схемою: загальна характеристика, фактичні дані, наукові передумови, методичні засади. Завершується огляд кожного з методів авторськими висновками. Монографія може бути використана у викладанні
дисциплін «Історія методики навчання іноземних мов», «Методи навчання іноземних мов і культур: етапи становлення і розвитку» у бакалавраті, магістратурі чи аспірантурі. Адресується студентам – майбутнім учителям і викладачам
іноземних мов, фахівцям з методики навчання іноземних мов і культур, молодим науковцям.