Abstract:
Наукова новизна дисертаційного дослідження полягає в тому, що вперше обґрунтовано, розроблено і експериментально перевірено методику формування професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні курсантів з інформаційних систем та технологій; уточнено поняття військового професійно орієнтованого діалогуобговорення / дискусії; вдосконалено критерії оцінювання професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх офіцерів; подальшого розвитку набуло розв’язання проблеми навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення курсантів з інформаційних систем та технологій.
Практичне значення дисертаційної роботи полягає в розробці комплексу вправ для курсантів зі спеціальності інформаційні системи та технології, полімодального засобу навчання (авторський мобільний додаток “Military Speaking Skills” із посиланнями на закритий YouTube канал “Military Speaking Skills in use”); укладанні методичних рекомендацій для формування професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні (ПОКАДМ) майбутніх офіцерів; відборі навчальних відеоматеріалів: 7 відеофільмів загальною тривалістю 13 годин і 65 хвилин, з яких дібрано 9 відеодіалогів із загальною тривалістю 11 хвилин 22 секунди для формування ПОКАДМ майбутніх військових фахівців; укладанні глосарію професійно орієнтованої лексики для курсантів третього року навчання за спеціальністю Інформаційні системи та технології.
Теоретичне значення дослідження полягає в обґрунтуванні змісту формування професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні майбутніх офіцерів з інформаційних систем та технологій, підсистеми вправ формування ПОКАДМ курсантів з інформаційних систем та технологій із використанням полімодального засобу навчання (авторський мобільний додаток “Militaty Speaking Skills” із посиланнями на закритий YouTube канал “Military Speaking Skills in use”).