Мета дипломної роботи - поглибити й закріпити теоретичні знання та обґрунтувати можливості використання маркетингових комунікаційних інструментів компанії на ринку Інтернет послуг.
Мета дослідження – визначити основні теоретичні і практичні аспекти впровадження та використання інструментів В2В маркетингу, а також можливості їх застосування у маркетинговій діяльності підприємства.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей маркетингової діяльності в малому бізнесі та пошук шляхів оптимізації процесу управління маркетингом у ТОВ «Юридична компанія «Лігал протекшн»
Метою дипломної роботи є дослідження процесу застосування інструментів digital marketing в підприємницький діяльності на прикладі ТОВ «Юридична компанія «Лігал протекшн» та надання рекомендацій щодо підвищення ефективності ...
Мета дипломної роботи полягає в розкритті змісту виявлення особливостей маркетингової діяльності на підприємстві харчової промисловості та пошуки шляхів, які підвищують ефективність маркетингової діяльності досліджуваного ...
Метою роботи є сегментування поточних клієнтів, оцінка позиції на ринку серед конкурентів та розробка практичних рекомендацій щодо охоплення нового сегменту для ТОВ «БОМОНД ГРУПП».
Метою дослідження є обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення конкурентоспроможності підприємства на основі уточнення її сутності, складових і способів оцінювання.
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – визначити шляхи підвищення конкурентоспроможності , а також основні напрямки та рекомендації щодо вдосконалення конкурентоспроможності на підприємстві.
Предметом дослідження є шляхи ...
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра - визначення шляхів застосування інструментів просування продукції в інтернет середовищі та надання рекомендації щодо застосування інструментів інтернет маркетингу на підприємстві.
...
Мета кваліфікаційної роботи – дослідити особливості управління маркетингом та рекламою у ТОВ «Каркат Фешн» та запропонувати перспективні напрямки його удосконалення.
Метою каліфікаційної роботи є висвітлення теоретичної основи аналізу
і оцінки конкурентоспроможності товару та визначення основних шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції компанії ТОВ «Егзагон» на українському ринку.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка пропозицій щодо удосконалення ефективності маркетингової діяльності організації.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і
практичних питань, пов’язаних ...
Метою кваліфікаційної роботи є надання пропозиції ТОВ «КОНЕ ЛІФТИ» щодо вдосконалення методики дослідження конкурентного середовища з метою підвищення власної конкурентної позиції.
Мета даної кваліфікаційної роботи: дослідити ринкову позицію
підприємства ТОВ «РОНІКА-ГРУПП», тенденції розвитку будівельного ринку та запропонувати перспективні напрямки її посилення.
Мета роботи полягає у розробці комплексу маркетингу для підприємства ТОВ «Пан Логістик».
Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних і прикладних аспектів розробки комплексу маркетингу сучасного підприємства.
Мета дослідження полягає в тому, щоб проаналізувати та визначити напрями та проблеми розвитку туристичної галузі Чеської Республіки, враховуючи сучасне соціально-політичне та економічне положення в країні.