Abstract:
Метою курсової роботи є обґрунтування теоретичних аспектів, розробка методичних основ та інструментарію підвищення формування корпоративної культури готелю. Для досягнення поставленої мети в роботі були вирішені наступні завдання:
1. Визначити економічний зміст сутності корпоративна культура готелю: сутність, складові 2. Дослідити чинники впливу на формування та розвиток корпоративної культури 3. Дослідити методичні засади оцінювання рівня розвитку корпоративної культури 4. Провести аналіз організаційно-економічних характеристик діяльності ТОВ «ГОТЕЛЬ МЕНЕДЖМЕНТ» 5. Здійснити оцінку чинників впливу на формування та розвиток корпоративної культури у ТОВ «ГОТЕЛЬ МЕНЕДЖМЕНТ» 6. Провести оцінку ефективності методів та форм налаштування корпоративної культури у ТОВ «ГОТЕЛЬ МЕНЕДЖМЕНТ» 7. Розробити програму заходів щодо розвитку корпоративної культури у ТОВ «ГОТЕЛЬ МЕНЕДЖМЕНТ».