Короткий опис(реферат):
В процесі оновлення суспільства і серйозних соціально-економічних змінвиникає гостра потреба в людях, які вміють не тільки красиво і грамотноговорити, проголошуючи ті чи інші ідеї і задуми, а й діяти, об'єднуючи інших длядосягнення соціально значущих і особистих цілей, бути лідерами.Суспільна та педагогічна значущість проблеми зумовили вибір дипломноїроботи: «Нова українська школа: виховання лідера».Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів. Обсяг роботи складає89 сторінок. У списку використаної літератури нараховується 119 джерел, зокрема13 – англійською мовою.У першому розділі цієї роботи обґрунтовано концептуальні засадивиховання лідерських якостей особистості у сучасній загальноосвітній школі,розглянуто питання педагогіки партнерства у «Новій українській школі», наданозміст і структуру лідерських якостей школярів, проаналізовані підходи довиховання лідерських якостей особистості.У другому розділі розкриті теоретичні підходи до виховання лідерськихякостей особистості у Новій українській школі, досліджено теорії вихованнялідерських якостей школярів, розглянуто сутність категорії «лідер», «лідерство» унауковій літературі.У третьому розділі досліджено специфіку виховання лідерських якостейшколярів у сучасній українській школі, розглянутопрактичні питання вихованнялідерських якостей особистості у Новій українській школі, наведено переваги танаслідки практичного впровадження системи Нової української школи,досліджено сучасні зміни в системі української шкільної освіти