Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пастухова, Наталія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-16T16:40:09Z | |
dc.date.available | 2019-11-16T16:40:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Пастухова Н. В. Нова українська школа: виховання лідера: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки/ Н. В. Пастухова; наук. кер. О. В. Матвієнко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019 - 88 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/348 | |
dc.description.abstract | В процесі оновлення суспільства і серйозних соціально-економічних змінвиникає гостра потреба в людях, які вміють не тільки красиво і грамотноговорити, проголошуючи ті чи інші ідеї і задуми, а й діяти, об'єднуючи інших длядосягнення соціально значущих і особистих цілей, бути лідерами.Суспільна та педагогічна значущість проблеми зумовили вибір дипломноїроботи: «Нова українська школа: виховання лідера».Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів. Обсяг роботи складає89 сторінок. У списку використаної літератури нараховується 119 джерел, зокрема13 – англійською мовою.У першому розділі цієї роботи обґрунтовано концептуальні засадивиховання лідерських якостей особистості у сучасній загальноосвітній школі,розглянуто питання педагогіки партнерства у «Новій українській школі», наданозміст і структуру лідерських якостей школярів, проаналізовані підходи довиховання лідерських якостей особистості.У другому розділі розкриті теоретичні підходи до виховання лідерськихякостей особистості у Новій українській школі, досліджено теорії вихованнялідерських якостей школярів, розглянуто сутність категорії «лідер», «лідерство» унауковій літературі.У третьому розділі досліджено специфіку виховання лідерських якостейшколярів у сучасній українській школі, розглянутопрактичні питання вихованнялідерських якостей особистості у Новій українській школі, наведено переваги танаслідки практичного впровадження системи Нової української школи,досліджено сучасні зміни в системі української шкільної освіти | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | leader | en_US |
dc.subject | concept | en_US |
dc.subject | development | en_US |
dc.subject | new ukrainian school | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | formation | en_US |
dc.subject | collective | en_US |
dc.subject | personality | en_US |
dc.subject | лідер | en_US |
dc.subject | концепція | en_US |
dc.subject | розвиток | en_US |
dc.subject | нова українська школа | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | формування | en_US |
dc.subject | колектив | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.title | Нова українська школа: виховання лідера | en_US |
dc.type | Book | en_US |