Repository of
Kyiv National Linguistic University

БАГАТОМОВНІСТЬ, ПРОЦЕС РОЗВИТКУ ОСВІТИ В РІЗНИХ КРАЇНАХ ЄВРОПИ ТА УКРАЇНИ

Show simple item record

dc.contributor.author Микитюк, Анна-Аліна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2019-11-16T16:58:14Z
dc.date.available 2019-11-16T16:58:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Микитюк А.-А. Д. Багатомовність, процес розвитку освіти в різних країнах Європи та України: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки/А.-А. Д. Микитюк; наук. кер. О. В. Матвієнко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019 - 93 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/349
dc.description.abstract Європа перебуває у пошуку нових цінностей та прагне створити однубагатокультурну, мультилінгвістичну спільноту. Україна прагне інтегрування в цеспівтовариство. Вищі заклади освіти нашої країни активно включились в цейпроцес. Приєднання української системи освіти до Болонського процесу вимагаєвідповідного рівня мовної освіти. Одним із пріоритетів до впровадження цієї системи стала підготовкафахівців мовних спеціальностей з метою подальшого їх використання принавчанні майбутніх інженерів, медиків, правознавців, військових тощо. Суспільната педагогічна важливість проблеми зумовили вибір теми дипломної роботи:«Багатомовність у вищій освіті європейських країн: українські перспективи»Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів і висновків доних. Обсяг роботи складає 86 сторінок. У списку використаної літературинараховуєтеся 94 джерела, зокрема 31 – європейськими мовами.У першому розділі цієї роботи обґрунтовується поняття багатомовності,досліджується історія її розвитку в європейських країнах, проблемні питання,недоліки та переваги плюрилінгвізму; надані посилання на видатних учених-лінгвістів щодо їхнього розуміння цього явища та наведені європейські прикладимультилінгвізму. Також розглянуто питання іншомовної підготовки студентів длярізних сфер життєдіяльності. У другому розділі досліджується наявність багатомовності в Україні,історичні та сучасні чинники, які впливають на мовну політику в теперішньомусоціумі, кроки, які здійснила держава в правовому та політичному полі зарадизахисту своєї мовної ідентичності. Надаються приклади освітніх програм зіноземної мови в різних закладах освіти. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject multilingualism en_US
dc.subject language policy en_US
dc.subject Bologna system en_US
dc.subject linguisticdiversity en_US
dc.subject foreign language en_US
dc.subject educational process en_US
dc.subject common European standards en_US
dc.subject Erasmus+ en_US
dc.subject багатомовність en_US
dc.subject мовна політика en_US
dc.subject Болонська система en_US
dc.subject полілінгвізм en_US
dc.subject мовне розмаїття en_US
dc.subject іноземна мова en_US
dc.subject освітній процес en_US
dc.subject загальнієвропейські стандарти en_US
dc.subject програма Еразмус + en_US
dc.title БАГАТОМОВНІСТЬ, ПРОЦЕС РОЗВИТКУ ОСВІТИ В РІЗНИХ КРАЇНАХ ЄВРОПИ ТА УКРАЇНИ en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account