Abstract:
Дослідження присвячено стилістичній специфіці сучасних англійських рекламних слоганів. У роботі розкриваються різноманітні фонетичні, лексичні та морфологічні особливості, які роблять рекламні слогани ефективними та такими, що запам’ятовуються, включаючи гру слів, метафори, повторення, алітерацію та
римування. Метою є дослідження того, як ці лінгвістичні засоби використовуються для створення потужних і запам'ятовуваних слоганів, що відповідають цільовій аудиторії. Шляхом аналізу цих елементів дослідження спрямоване на висвітлення ролі, яку вони відіграють у формуванні сприйняття споживачів, побудові корпоративної ідентичності та підвищенні ефективності рекламних кампаній. Дослідження робить висновок, що рекламні слогани є вирішальним аспектом успішних рекламних кампаній, а їх стилістичні особливості відіграють суттєву роль у їх ефективності. Однак важливо знайти баланс між створенням ефективних слоганів і повагою до інтелекту та автономії аудиторії.