Repository of
Kyiv National Linguistic University

ОСНОВНІ НАПРЯМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Шмунь, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2019-11-16T17:40:42Z
dc.date.available 2019-11-16T17:40:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шмунь Н. Ю. Основні напрями модернізації системи сучасної освіти: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки/ Н. Ю. Шмунь; наук. кер. Кудіна В. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 95 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/351
dc.description.abstract За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх та володіти іншими сучасними вміннями. Протеукраїнська школа не готує доцього. В умовах соціально-економічного становлення України питання реформування освіти залишається актуальним. Суспільна та педагогічна значущість проблеми зумовили вибір теми дослідження«Основні напрями модернізації системи сучасної української освіти».Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох основних розділів, 5-и додатків,11-и рисунків.Обсяг роботи складає 94сторінки.Список використаних джерел нараховує 82 позиції,із яких 9 –англійською та 3 –німецькою мовами. У першому розділіроботипроаналізовано стан системи освіти до проведення реформи та перераховано основні причини проведення реформи, названо та проаналізовано основні підходи та принципи Нової української школи та було коротко охарактеризовано процес підготовки педагогів до роботи на засадах Нової української школи.У другому розділідосліджено рівень підготовки вчителів початкових класів Городищенських ЗОШ No1 та No 2 імайбутніх вчителів іноземної мови до роботи на засадах Нової української школи. = According to some forecasts, the most successful professionals in the labor market will be those, who are capable of life-long learning,develop critical thinking, set goals and achieve them as well as have other modern skills. However, the Ukrainian schooling does not prepareits pupilsfor this. In the conditions of Ukrainian socio-economic formation the issue of education reform remains relevant. The social and pedagogical significance of the problem led to the choice of the topicof the research«The main directions of the modern Ukrainian educationalsystem modernization».The diploma paperconsists of the introduction, two main parts, 5 applications, 11 pictures.The general number is 94pages.The list of sources consists of 82 items, 9 of which are in English and 3 are in German.The first partof this paper examines the state of education before thereform and lists the main reasons for it, outlines and analyzes the main approaches and principles of the New Ukrainian School, and briefly describes the process of preparing teachers to work in the conditions ofthe New Ukrainian School.The second partexamines the level of preparation of elementary school teachers of Horodyshche secondary schools No1 and No2 and future foreign language teachers to work in the conditions ofthe New Ukrainian School. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject New Ukrainian School en_US
dc.subject education en_US
dc.subject approach en_US
dc.subject principle en_US
dc.subject questioning en_US
dc.subject observation en_US
dc.subject concept en_US
dc.subject project methodology en_US
dc.subject partnership pedagogy en_US
dc.subject Нова українська школа en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject підхід en_US
dc.subject принцип en_US
dc.subject анкетування en_US
dc.subject спостереження en_US
dc.subject концепція en_US
dc.subject проектна методика en_US
dc.subject педагогіка партнерства en_US
dc.title ОСНОВНІ НАПРЯМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account