Abstract:
За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх та володіти іншими сучасними вміннями. Протеукраїнська школа не готує доцього. В умовах соціально-економічного становлення України питання реформування освіти залишається актуальним. Суспільна та педагогічна значущість проблеми зумовили вибір теми дослідження«Основні напрями модернізації системи сучасної української освіти».Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох основних розділів, 5-и додатків,11-и рисунків.Обсяг роботи складає 94сторінки.Список використаних джерел нараховує 82 позиції,із яких 9 –англійською та 3 –німецькою мовами. У першому розділіроботипроаналізовано стан системи освіти до проведення реформи та перераховано основні причини проведення реформи, названо та проаналізовано основні підходи та принципи Нової української школи та було коротко охарактеризовано процес підготовки педагогів до роботи на засадах Нової української школи.У другому розділідосліджено рівень підготовки вчителів початкових класів Городищенських ЗОШ No1 та No 2 імайбутніх вчителів іноземної мови до роботи на засадах Нової української школи. = According to some forecasts, the most successful professionals in the labor market will be those, who are capable of life-long learning,develop critical thinking, set goals and achieve them as well as have other modern skills. However, the Ukrainian schooling does not prepareits pupilsfor this. In the conditions of Ukrainian socio-economic formation the issue of education reform remains relevant. The social and pedagogical significance of the problem led to the choice of the topicof the research«The main directions of the modern Ukrainian educationalsystem modernization».The diploma paperconsists of the introduction, two main parts, 5 applications, 11 pictures.The general number is 94pages.The list of sources consists of 82 items, 9 of which are in English and 3 are in German.The first partof this paper examines the state of education before thereform and lists the main reasons for it, outlines and analyzes the main approaches and principles of the New Ukrainian School, and briefly describes the process of preparing teachers to work in the conditions ofthe New Ukrainian School.The second partexamines the level of preparation of elementary school teachers of Horodyshche secondary schools No1 and No2 and future foreign language teachers to work in the conditions ofthe New Ukrainian School.