Repository of
Kyiv National Linguistic University

Lexical, Stylistic and Functional Aspects of Translation of English-Language Advertising Texts

Show simple item record

dc.contributor.author Бабак, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-05-27T13:57:24Z
dc.date.available 2023-05-27T13:57:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бабак C. О. Lexical, Stylistic and Functional Aspects of Translation of English-Language Advertising Texts = Лексико-стилістичні та функціональні аспекти перекладу англомовних рекламних текстів / С. О. Бабак ; наук. кер. Х. Б. Мелько ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 52 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3530
dc.description.abstract Курсову роботу присвячено дослідженню особливостей рекламних текстів та способів їх перекладу. У ході першої частини роботи було з'ясовано поняття реклами, висвітлено погляди вчених стосовно цієї теми, наведено декілька основних класифікацій, а також розглянуто структурні та стилістичні особливості англомовних рекламних текстів. У другій частині роботи проаналізовано використання перекладацьких трансформацій під час перекладу рекламних текстів. Було розглянуто 50 одиниць і встановлено частотність використання трансформацій, що можна простежити за допомогою діаграм. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject слоган en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.subject перекладацькі трансформації en_US
dc.title Lexical, Stylistic and Functional Aspects of Translation of English-Language Advertising Texts en_US
dc.title.alternative Лексико-стилістичні та функціональні аспекти перекладу англомовних рекламних текстів en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account