dc.contributor.author |
Бабак, Світлана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-27T13:57:24Z |
|
dc.date.available |
2023-05-27T13:57:24Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бабак C. О. Lexical, Stylistic and Functional Aspects of Translation of English-Language Advertising Texts = Лексико-стилістичні та функціональні аспекти перекладу англомовних рекламних текстів / С. О. Бабак ; наук. кер. Х. Б. Мелько ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 52 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3530 |
|
dc.description.abstract |
Курсову роботу присвячено дослідженню особливостей рекламних текстів та способів їх перекладу. У ході першої частини роботи було з'ясовано поняття реклами, висвітлено погляди вчених стосовно цієї теми, наведено декілька основних класифікацій, а також розглянуто структурні та стилістичні особливості англомовних рекламних текстів. У другій частині роботи проаналізовано використання перекладацьких трансформацій під час перекладу рекламних текстів. Було розглянуто 50 одиниць і встановлено частотність використання трансформацій, що можна простежити за допомогою діаграм. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
слоган |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
перекладацькі трансформації |
en_US |
dc.title |
Lexical, Stylistic and Functional Aspects of Translation of English-Language Advertising Texts |
en_US |
dc.title.alternative |
Лексико-стилістичні та функціональні аспекти перекладу англомовних рекламних текстів |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |