dc.contributor.author |
Бостан, Микола Юрійович |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-28T08:34:45Z |
|
dc.date.available |
2023-05-28T08:34:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бостан М. Ю. The specificity of translation of advertising slogans in modern mass media discourse (based on British online media) = Особливості відтворення евфемізмів у сучасному політичному дискурсі (на матеріалі промов Б. Джонсона) : курсова робота з перекладу / М. Ю. Бостан ; наук. кер. К. В. Іваненко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 55 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3541 |
|
dc.description.abstract |
Курсову роботу присвячено дослідженню способів перекладу мови реклами британського мас-медійного дискурсу. У ході роботи висвітлена низка наукових робіт на тему рекламних слоганів та реклами, рекламного дискурсу та спрособів та специфіки перекладу, детально проаналізовано зразки британських рекламних слоганів і здійснено їх перекладацький аналіз. У роботі в цілому було зроблено детальний аналіз рекламних слоганів в усіх їх аспектах на основі як нових так і класичних праць у цій сфері. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
рекламний слоган |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
переклад |
en_US |
dc.subject |
перекладацький аналіз |
en_US |
dc.subject |
перекладацькі трансформації |
en_US |
dc.title |
The specificity of translation of advertising slogans in modern mass media discourse (based on British online media) |
en_US |
dc.title.alternative |
Особливості відтворення евфемізмів у сучасному політичному дискурсі (на матеріалі промов Б. Джонсона) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |