Abstract:
Мета кваліфікаційної роботи полягає в розкритті сфери подієвого туризму як явища в історії, також в оцінці стану цієї галузі в Україні, аналізу передумов та потенціалу розвитку галузі та діагностики процесу післявоєнної розбудови. Предметом дослідження є законодавчі, менталітетні та маркетингові особливості розвитку подієвого туризму в Україні. Ступінь вирішення проблеми в дослідженні та практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розглянуті положення дають
можливість визначити повноцінне значення та культуру подієвого туризму, його стан і особливості розвитку в Україні. Сформульовані в дослідженні як теоретичні, так і практичні результати, висновки, пропозиції та рекомендації будуть актуальні для території України ще впродовж декількох років, не вимагаючи збору нової інформації.