Abstract:
В даній роботі здійснюється спроба комплексного висвітлення усної форми ділового стилю японської мови, що включає детальний аналіз окремих складових, спрямованих, в першу чергу, на досягнення успішних результатів ділового спілкування, таких як категорії ввічливості і форми звернень. Важливе також виділення мовних стратегій, властивих тільки усній формі ділового спілкування на
японській мові і проведення жанрової класифікації усної форми ділового
спілкування. За основу опису та систематизації жанрів усної форми ділового
стилю японської мови була прийнята класифікація Т.В. Шмелёвой, що
відрізняється особливою чіткістю і в залежності від цільової спрямованості
комунікативного повідомлення, були виділені і досліджені властиві тільки
усній формі ділового спілкування види мовних жанрів.