dc.contributor.author |
Зінчук, Дмитро Олегович |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-13T14:23:39Z |
|
dc.date.available |
2023-06-13T14:23:39Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Зінчук Д. О. Застосування цифрового інструментарію в маркетинговій діяльності (на прикладі ЗВО Київський національний лінгвістичний університет) : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / Д. О. Зінчук ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 69 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4113 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є розробка практичних рекомендацій щодо застосування цифрових інструментів в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу. В роботі проведено аналіз успішності фінансових результатів університету, за результатами якого можна зробити висновки про збитковість діяльності. Маркетингова активність у цифровому середовищі є малопомітною й не викликає відклику у користувачів. Для підвищення ефективності маркетингової діяльності університету в цифровому середовищі було запропоновано комплекс заходів, щодо
покращення інструментів цифрового маркетингу, що вже застосовоються в
маркетинговій діяльності університету. Наведено практичні рекомендації то покрокові інструкції щодо впровадження використання нових цифрових інструментів в маркетинговій діяльності Київського національного лінгвістичного університету. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
цифрові інструменти в маркетинговій діяльності |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність підприємства |
en_US |
dc.subject |
підприємницька діяльність |
en_US |
dc.subject |
підвищення ефективності праці |
en_US |
dc.title |
Застосування цифрового інструментарію в маркетинговій діяльності (на прикладі ЗВО Київський національний лінгвістичний університет) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |