Метою даної кваліфікаційної роботи є вивчення та аналіз процесу формування ефективних маркетингових стратегій, спрямованих на просування товарів або послуг у соціальних мережах. Зокрема, робота базується на практичній ...
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є розробка рекомендацій та пропозицій щодо покращення ефективності рекламної діяльності на прикладі підприємства – ТОВ «ЛВН Лімітед». У роботі використані наступні загальнонаукові ...
Кваліфікаційна робота на тему “Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів” виконана на базі практики ТОВ “Студіо Капі”. Метою кваліфікаційною роботи є дослідження особливостей маркетингу на ринку інтелектуальних ...
Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена особливостям роботи інструментів інтернет-маркетингу в закладах вищої освіти. В ході написання роботи було проведено конкурентний аналіз та оцінка ефективності маркетингової ...
В даній роботі досліджувалося питання маркетингової стратегії підприємства на прикладі АТ «Сенс банк Україна». Об’єктом дослідження є АТ «Сенс банк Україна».
Предметом дослідження є диференціація стратегій за різними ...
В даній кваліфікаційній роботі нами була розглянута тематика застосування Інтернет-технологій в діяльності закладів вищої освіти. Для початку нами була визначена роль маркетингу в освіті та дослідженні основні маркетингові ...
Пожидаєв, Олексій Олександрович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2023)
У даній дипломній роботі розглянуто проблему брендингу українських вишів
на прикладі Київського національного лінгвістичного університету. Зазначено, що
отримання якісної вищої освіти має значний вплив на соціально-економічний ...
Метою дослідження є теоретичні аспекти та практичні засади формування ключових інструментів Інтернет-маркетингу та розробка покращеної методики ведення Інтернет-маркетингу з метою удосконалення маркетингової діяльності ...
Основною метою цього дослідження є вивчення конкурентного середовища кав'ярні з позицій маркетингу та аналіз маркетингової стратегії організації з метою визначення переваг і недоліків порівняно з конкурентами та розробки ...
Основною метою роботи є дослідження шляхів просування бренду компанії в соціальних мережах на прикладі ПРАТ «Центр реклами і сприяння міжнародному співробітництву». У першому розділ кваліфікаційної роботи було розглянуто ...
Метою дипломної роботи є дослідження маркетингу на В2В ринку, систематизація сучасних інтернет-стратегій просування підприємства та розробка пропозицій з використання інструментів інтернет-маркетингу на ринку В2В. Предмет ...
Зінчук, Дмитро Олегович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2023)
Метою дослідження є розробка практичних рекомендацій щодо застосування цифрових інструментів в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу. В роботі проведено аналіз успішності фінансових результатів університету, ...
Основною метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ТК СОВЛАД». У першому розділі було розглянуто категорію малого бізнесу та роль маркетингу на підприємствах малого бізнесу, ...