Abstract:
Основною метою цього дослідження є вивчення конкурентного середовища кав'ярні з позицій маркетингу та аналіз маркетингової стратегії організації з метою визначення переваг і недоліків порівняно з конкурентами та розробки пропозицій щодо покращення конкурентної позиції на ринку. Під час проведення дослідження використовувалися загальнонаукові методи, такі як аналіз, синтез, моделювання, а також спеціальні методи, наприклад, SWOT-аналіз. Для аналізу даних застосовувалися статистичні методи. В результаті дослідження була розроблена вдосконалена програма лояльності та надані рекомендації щодо підвищення справжньої лояльності клієнтів кав'ярні. Отримані результати можуть бути використані для вирішення проблем, пов'язаних з лояльністю споживачів у підприємствах цієї галузі. З огляду на використання маркетингових навичок під час проведення дослідження, можна зробити висновок, що кав'ярня Café Koko може успішно застосовувати отримані результати на практиці.