Abstract:
Основною метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ТК СОВЛАД». У першому розділі було розглянуто категорію малого бізнесу та роль маркетингу на підприємствах малого бізнесу, а також формування маркетингової діяльності підприємств малого бізнесу та безпосередні особливості маркетингу у секторі В2В. Другий розділ було присвячено з’ясуванню поточного стану ТОВ «ТК СОВЛАД» на ринку газового обладнання, проаналізовано фінансові показники його діяльності. Визначено основних конкурентів компанії на внутрішньому ринку та проведено аналіз сайтів цих конкурентів. Виконано портфельний аналіз асортиментних груп товарів за допомогою матриці BCG. У третьому розділі було досліджено задоволеність цільової аудиторії
ТОВ «ТК СОВЛАД» та побудовано матрицю CSI, а також було розроблено
рекомендації щодо напрямів удосконалення маркетингової діяльності ТОВ
«ТК СОВЛАД».