Abstract:
Кваліфікаційна робота на тему “Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів” виконана на базі практики ТОВ “Студіо Капі”. Метою кваліфікаційною роботи є дослідження особливостей маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів, систематизація, закріплення та поглиблення знань набутих у процесі навчання та їх практичної реалізації, що полягають у розробці рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства сфери виробництва культурних продуктів на прикладі ТОВ “Студіо Капі”. Завданнями для досягнення мети дослідження були розкриття теоретичного аспекту маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів,
характеризація підприємства та аналіз маркетингової стратегії “Студіо Капі” та
розробка власної маркетингової стратегії для “Студіо Капі”.