Abstract:
У даній дипломній роботі розглянуто проблему брендингу українських вишів
на прикладі Київського національного лінгвістичного університету. Зазначено, що
отримання якісної вищої освіти має значний вплив на соціально-економічний статус та фінансову стабільність осіб. Однак, навчальні заклади стикаються зі
зменшенням кількості абітурієнтів і потребують активних заходів для збереження
конкурентоспроможності. В роботі були вивчені публікації та дослідження вчених, що підтверджують необхідність розвитку бренду та підвищення привабливості українських вишів для студентів. Актуальність даного дослідження полягає в його новизні та недостатній дослідженості теми брендингу в українських вишах. Метою дипломної роботи є обґрунтування застосування політики бренду в навчальних закладах та розкриття його складових та особливостей. Досліджено процес розробки та впровадження заходів з просування бренду освітнього закладу. Предметом дослідження є шляхи підвищення конкурентоспроможності вишут шляхом брендингу.