dc.contributor.author |
Пожидаєв, Олексій Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-13T15:16:57Z |
|
dc.date.available |
2023-06-13T15:16:57Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Пожидаєв О. О. Брендинг як стратегія розвитку закладу вищої освіти (на прикладі «Київського національного лінгвістичного університету») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / О. О. Пожидаєв ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 71 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4128 |
|
dc.description.abstract |
У даній дипломній роботі розглянуто проблему брендингу українських вишів
на прикладі Київського національного лінгвістичного університету. Зазначено, що
отримання якісної вищої освіти має значний вплив на соціально-економічний статус та фінансову стабільність осіб. Однак, навчальні заклади стикаються зі
зменшенням кількості абітурієнтів і потребують активних заходів для збереження
конкурентоспроможності. В роботі були вивчені публікації та дослідження вчених, що підтверджують необхідність розвитку бренду та підвищення привабливості українських вишів для студентів. Актуальність даного дослідження полягає в його новизні та недостатній дослідженості теми брендингу в українських вишах. Метою дипломної роботи є обґрунтування застосування політики бренду в навчальних закладах та розкриття його складових та особливостей. Досліджено процес розробки та впровадження заходів з просування бренду освітнього закладу. Предметом дослідження є шляхи підвищення конкурентоспроможності вишут шляхом брендингу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
брендинг |
en_US |
dc.subject |
ВНЗ |
en_US |
dc.subject |
підвищення попиту |
en_US |
dc.subject |
брендинг ВНЗ |
en_US |
dc.title |
Брендинг як стратегія розвитку закладу вищої освіти (на прикладі «Київського національного лінгвістичного університету») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |