Abstract:
Основною метою роботи є дослідження шляхів просування бренду компанії в соціальних мережах на прикладі ПРАТ «Центр реклами і сприяння міжнародному співробітництву». У першому розділ кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні основи використання інтернет-маркетингу в просуванні бренду компанії,
розкрито поняття і сутність бренду та його роль у маркетингу, розкрито основні поняття роботи соцмереж розглянуто теоретичні аспекти напрямків дослідження рівня задоволеності споживачів, описані методи та інструменти визначення рівня задоволеності споживача. Другий розділ було присвячено з’ясуванню поточного стану ПРАТ «Центр реклами і сприяння міжнародному співробітництву» на ринку рекламних послуг, проаналізовано фінансові показники його діяльності. Виконано аналіз конкурентного середовища ПРАТ ««Центр реклами і сприяння міжнародному співробітництву». Створення та проведення анкетування, що дослідило рівень задоволеності споживачів послуг.
компанії ПРАТ «Центр реклами і сприяння міжнародному співробітництву»
за методикою CSI (Customer Satisfaction Index).