Abstract:
Метою дослідження є теоретичні аспекти та практичні засади формування ключових інструментів Інтернет-маркетингу та розробка покращеної методики ведення Інтернет-маркетингу з метою удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Методи дослідження — збору, аналізу та порівняння інформації, методи
економічного аналізу, а також табличний та графічний методи задля виразності
інформації. Досліджено теоретично-методичні аспекти формування ключових
інструментів Інтернет-маркетингу для маркетингової діяльності підприємства;
представлена організаційно-економічна характеристика охарактеризовано
сучасний рівень формування інструментів Інтернет-маркетингу для комунікаційної діяльності в та здійснено аналіз середовища підприємства; розроблені заходи вдосконалення інструментів Інтернет-маркетингу для підприємства. Результати дослідження були надані підприємству для подальшого застосування в маркетингову діяльність Київського національного лінгвістичного університету.