dc.contributor.author |
Пазич, Аліна Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-13T15:08:33Z |
|
dc.date.available |
2023-06-13T15:08:33Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Пазич А. П. Формування ключових показників Інтернет-маркетингу (на прикладі ЗВО Київський національний лінгвістичний університет) : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / А. П. Пазич ; наук. кер. Н. В. Шульпіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 96 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4127 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є теоретичні аспекти та практичні засади формування ключових інструментів Інтернет-маркетингу та розробка покращеної методики ведення Інтернет-маркетингу з метою удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Методи дослідження — збору, аналізу та порівняння інформації, методи
економічного аналізу, а також табличний та графічний методи задля виразності
інформації. Досліджено теоретично-методичні аспекти формування ключових
інструментів Інтернет-маркетингу для маркетингової діяльності підприємства;
представлена організаційно-економічна характеристика охарактеризовано
сучасний рівень формування інструментів Інтернет-маркетингу для комунікаційної діяльності в та здійснено аналіз середовища підприємства; розроблені заходи вдосконалення інструментів Інтернет-маркетингу для підприємства. Результати дослідження були надані підприємству для подальшого застосування в маркетингову діяльність Київського національного лінгвістичного університету. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
управлінська діяльність |
en_US |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність підприємства |
en_US |
dc.subject |
економічний аналіз |
en_US |
dc.title |
Формування ключових показників Інтернет-маркетингу (на прикладі ЗВО Київський національний лінгвістичний університет) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |