Abstract:
Метою даної кваліфікаційної роботи є вивчення та аналіз процесу формування ефективних маркетингових стратегій, спрямованих на просування товарів або послуг у соціальних мережах. Зокрема, робота базується на практичній діяльності ТОВ «ІБК «КЕПІТАЛ ІНЖИНІРИНГ» і відповідає на запитання про те, як ефективно використовувати соціальні мережі як інструмент для досягнення маркетингових цілей компанії. У першому розділі кваліфікаційної роботи було визначено сутність поняття інструментів маркетингу, основні принципи маркетингових стратегій, особливості стратегій маркетингу в різних сферах, а також наведено методики формування маркетингових стратегій підприємства. У другому розділі роботи було надано загальну характеристику ТОВ «ІБК «КЕПІТАЛ ІНЖИНІРИНГ», проаналізовано стан ринку, на якому здійснює діяльність дана компанія, визначено та описано цільову аудиторію. Також здійснено оцінку фінансового стану компанії, проведено діагностику конкурентного середовища на ринку будівництва, проаналізовано
маркетингову діяльність досліджуваної компанії, розглянуто Instagram сторінку та Digital-стратегію ТОВ «ІБК «КЕПІТАЛ ІНЖИНІРИНГ».