dc.contributor.author |
Ільєнко, Діана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-13T14:31:20Z |
|
dc.date.available |
2023-06-13T14:31:20Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ільєнко Д. М. Використання інструментів Інтернет-маркетингу на ринку В2В (на прикладі ТОВ «ПК «Збагачувач») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / Д. М. Ільєнко ; наук. кер. В. В. Оленцевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 75 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4118 |
|
dc.description.abstract |
Метою дипломної роботи є дослідження маркетингу на В2В ринку, систематизація сучасних інтернет-стратегій просування підприємства та розробка пропозицій з використання інструментів інтернет-маркетингу на ринку В2В. Предмет дослідження – теоретико-методичні та прикладні аспекти удосконалення комплексу Інтернет-маркетингу на ринку В2В ТОВ «ПК «ЗБАГАЧУВАЧ». У роботі використані наступні загальнонаукові методи дослідження: методи системного аналізу, спостереження і узагальнення, аналізу і синтезу, порівняння, а також структурно-логічний, графічний та розрахунковоаналітичний методи. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
маркетинг на В2В ринку |
en_US |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
управлінська діяльність |
en_US |
dc.subject |
підприємницька діяльність |
en_US |
dc.subject |
підвищення ефективності праці |
en_US |
dc.title |
Використання інструментів Інтернет-маркетингу на ринку В2В (на прикладі ТОВ «ПК «Збагачувач») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |