Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Використання інструментів Інтернет-маркетингу на ринку В2В (на прикладі ТОВ «ПК «Збагачувач»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільєнко, Діана Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-06-13T14:31:20Z
dc.date.available 2023-06-13T14:31:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ільєнко Д. М. Використання інструментів Інтернет-маркетингу на ринку В2В (на прикладі ТОВ «ПК «Збагачувач») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / Д. М. Ільєнко ; наук. кер. В. В. Оленцевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 75 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4118
dc.description.abstract Метою дипломної роботи є дослідження маркетингу на В2В ринку, систематизація сучасних інтернет-стратегій просування підприємства та розробка пропозицій з використання інструментів інтернет-маркетингу на ринку В2В. Предмет дослідження – теоретико-методичні та прикладні аспекти удосконалення комплексу Інтернет-маркетингу на ринку В2В ТОВ «ПК «ЗБАГАЧУВАЧ». У роботі використані наступні загальнонаукові методи дослідження: методи системного аналізу, спостереження і узагальнення, аналізу і синтезу, порівняння, а також структурно-логічний, графічний та розрахунковоаналітичний методи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject маркетинг на В2В ринку en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject управлінська діяльність en_US
dc.subject підприємницька діяльність en_US
dc.subject підвищення ефективності праці en_US
dc.title Використання інструментів Інтернет-маркетингу на ринку В2В (на прикладі ТОВ «ПК «Збагачувач») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу