Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингова стратегія банку (на прикладі АТ «Сенс банк Україна»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скопенко, Ірина Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-06-13T15:31:03Z
dc.date.available 2023-06-13T15:31:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Скопенко І. І. (на прикладі АТ «Сенс банк Україна») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / І. І. Скопенко ; наук. кер. О. О. Брайловська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 76 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4130
dc.description.abstract В даній роботі досліджувалося питання маркетингової стратегії підприємства на прикладі АТ «Сенс банк Україна». Об’єктом дослідження є АТ «Сенс банк Україна». Предметом дослідження є диференціація стратегій за різними класифікаційними ознакам. Мета роботи - систематизація різних видів стратегій, розділення сукупності стратегій, що розглядаються, на однорідні групи за певною класифікаційною ознакою. Визначено, що головна ціль маркетингової стратегії розвитку вітчизняних підприємств — пошук, закріплення та утримання власних позицій на світовому ринку. Це повинно змушувати їх відмовлятися від інертних стратегій. Їх міжнародний маркетинг має бути активним, тобто створювати сприятливі умови для експорту. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject організаційна структура en_US
dc.subject глобалізаційні процеси en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject корпоративна діяльність en_US
dc.title Маркетингова стратегія банку (на прикладі АТ «Сенс банк Україна») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу