dc.contributor.author |
Фурманова, Аліна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-14T11:24:02Z |
|
dc.date.available |
2023-06-14T11:24:02Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Фурманова А. О. Формування та просування Інтернет-бренду підприємства (на прикладі ЗВО КНЛУ) : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / А. О. Фурманова ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 76 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4132 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена особливостям роботи інструментів інтернет-маркетингу в закладах вищої освіти. В ході написання роботи було проведено конкурентний аналіз та оцінка ефективності маркетингової стратегії кафедри менеджменту і маркетингу Київського національного лінгвістичного університету, визначено сильні та слабкі маркетингової діяльності кафедри в соціальних медіа, а також розроблено план рекомендацій для підвищення результативності та ефективності маркетингових дій, спрямованих на просування освітніх послуг кафедри.
Після проведених аналізів та досліджень, було розроблено рекомендації
для подальшої роботи кафедри. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
інструменти |
en_US |
dc.subject |
соціальні мережі |
en_US |
dc.subject |
internet marketing |
en_US |
dc.subject |
marketing strategy |
en_US |
dc.subject |
marketing strategy |
en_US |
dc.subject |
tools |
en_US |
dc.title |
Формування та просування Інтернет-бренду підприємства (на прикладі ЗВО КНЛУ) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |