Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування та просування Інтернет-бренду підприємства (на прикладі ЗВО КНЛУ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фурманова, Аліна Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-06-14T11:24:02Z
dc.date.available 2023-06-14T11:24:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Фурманова А. О. Формування та просування Інтернет-бренду підприємства (на прикладі ЗВО КНЛУ) : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / А. О. Фурманова ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 76 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4132
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена особливостям роботи інструментів інтернет-маркетингу в закладах вищої освіти. В ході написання роботи було проведено конкурентний аналіз та оцінка ефективності маркетингової стратегії кафедри менеджменту і маркетингу Київського національного лінгвістичного університету, визначено сильні та слабкі маркетингової діяльності кафедри в соціальних медіа, а також розроблено план рекомендацій для підвищення результативності та ефективності маркетингових дій, спрямованих на просування освітніх послуг кафедри. Після проведених аналізів та досліджень, було розроблено рекомендації для подальшої роботи кафедри. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject інструменти en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject internet marketing en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject tools en_US
dc.title Формування та просування Інтернет-бренду підприємства (на прикладі ЗВО КНЛУ) en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу