dc.contributor.author |
Крива, Уляна Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-16T16:24:19Z |
|
dc.date.available |
2023-06-16T16:24:19Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Крива У. В. Гра як умова розвитку дошкільника : курсова робота з психології / У. В. Крива ; наук. кер. В. Г. Кириленко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 42 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4206 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи: визначити особливості гри як умова розвитку дошкільника. У першому розділі роботи було проведено дослідження основних понять: «гра», «ігрова діяльність». У цій частині описано теоретичні аспекти розвитку дитини, особливості її психіки та фізичного розвитку в дошкільному віці. Проаналізовано також роль гри у розвитку дитини та розглянуто особливості ігрової діяльності у дітей старшого дошкільного віку. У другому розділі проведено емпіричне дослідження, метою якого було визначити вплив ігор на розвиток дошкільників. Дослідження проводилося на
основі спостережень за грою дітей в дошкільному навчальному закладі та роботою вихователя, який впроваджував ігри. |
en_US |
dc.subject |
гра |
en_US |
dc.subject |
ігрова діяльність |
en_US |
dc.subject |
розвиток |
en_US |
dc.subject |
дошкільник |
en_US |
dc.subject |
емпіричне дослідження |
en_US |
dc.subject |
психологія |
en_US |
dc.subject |
вплив ігор |
en_US |
dc.subject |
використання ігор |
en_US |
dc.subject |
дидактичні ігри |
en_US |
dc.subject |
game |
en_US |
dc.subject |
game activity |
en_US |
dc.subject |
development |
en_US |
dc.subject |
preschooler |
en_US |
dc.subject |
empirical research |
en_US |
dc.subject |
psychology |
en_US |
dc.subject |
influence of games |
en_US |
dc.subject |
use of games |
en_US |
dc.subject |
didactic games |
en_US |
dc.title |
Гра як умова розвитку дошкільника |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |