Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Крива, Уляна Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-16T16:24:19Z | |
dc.date.available | 2023-06-16T16:24:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Крива У. В. Гра як умова розвитку дошкільника : курсова робота з психології / У. В. Крива ; наук. кер. В. Г. Кириленко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 42 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4206 | |
dc.description.abstract | Мета роботи: визначити особливості гри як умова розвитку дошкільника. У першому розділі роботи було проведено дослідження основних понять: «гра», «ігрова діяльність». У цій частині описано теоретичні аспекти розвитку дитини, особливості її психіки та фізичного розвитку в дошкільному віці. Проаналізовано також роль гри у розвитку дитини та розглянуто особливості ігрової діяльності у дітей старшого дошкільного віку. У другому розділі проведено емпіричне дослідження, метою якого було визначити вплив ігор на розвиток дошкільників. Дослідження проводилося на основі спостережень за грою дітей в дошкільному навчальному закладі та роботою вихователя, який впроваджував ігри. | en_US |
dc.subject | гра | en_US |
dc.subject | ігрова діяльність | en_US |
dc.subject | розвиток | en_US |
dc.subject | дошкільник | en_US |
dc.subject | емпіричне дослідження | en_US |
dc.subject | психологія | en_US |
dc.subject | вплив ігор | en_US |
dc.subject | використання ігор | en_US |
dc.subject | дидактичні ігри | en_US |
dc.subject | game | en_US |
dc.subject | game activity | en_US |
dc.subject | development | en_US |
dc.subject | preschooler | en_US |
dc.subject | empirical research | en_US |
dc.subject | psychology | en_US |
dc.subject | influence of games | en_US |
dc.subject | use of games | en_US |
dc.subject | didactic games | en_US |
dc.title | Гра як умова розвитку дошкільника | en_US |
dc.type | Other | en_US |