Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іщенко, Ірина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-20T10:49:27Z | |
dc.date.available | 2023-06-20T10:49:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Іщенко І. С. Формування мотивації навчальної діяльності у підлітків : курсова робота з психології / І. С. Іщенко ; наук. кер. О. Ф. Бондаренко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 24 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4232 | |
dc.description.abstract | Пріоритетним завданням сучасної системи освіти є спрямування учнів на вироблення позитивної мотивації та підвищення інтересу до навчання. Теорія мотивації випливає з необхідності будувати педагогічний процес таким чином, щоб його методика орієнтувалася на якомога глибше проникнення у внутрішній світ дитини, мала на меті пробуджувати й розвивати в ній здібності й нахили. Перший розділ розкриває поняття особливої ваги процес формування мотиваційної сфери особистості учнів підліткового віку. Це пов’язано з тим, що у підлітків формується нова система поглядів, змінюється система цінностей, вибір стратегії поведінки з дорослими, однолітками, вчителями, остаточно формується ставлення до навчання. У другому розділі проведено теоретичний аналіз дослідження мотивів навчальної діяльності учнів. | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | мотиви | en_US |
dc.subject | підліткой вік | en_US |
dc.subject | навчальна діяльність | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | motives | en_US |
dc.subject | adolescence | en_US |
dc.subject | educational activity | en_US |
dc.title | Формування мотивації навчальної діяльності у підлітків | en_US |
dc.type | Other | en_US |