dc.contributor.author |
Коронатова, Аліна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-10T13:21:28Z |
|
dc.date.available |
2023-07-10T13:21:28Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Коронатова А. С. Проблеми перекладу мови реклами : курсова робота з японської філології / А. С. Коронатова ; наук. кер. Н. І. Щербань ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 35 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4662 |
|
dc.description.abstract |
Ми досліджували особливості мовного перекладу реклами в Японії. Візуальні елементи переважують звукові. Також було виявлено, що краще запам’ятовується японським споживачами. Крім того, японці схильні дотримуватися суворих правил у письмі.Те саме стосується і реклами у японських газетних оголошеннях. Для цього часто використовуються шрифти. |
en_US |
dc.title |
Проблеми перекладу мови реклами |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |