Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коронатова, Аліна Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-07-10T13:21:28Z
dc.date.available 2023-07-10T13:21:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Коронатова А. С. Проблеми перекладу мови реклами : курсова робота з японської філології / А. С. Коронатова ; наук. кер. Н. І. Щербань ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 35 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4662
dc.description.abstract Ми досліджували особливості мовного перекладу реклами в Японії. Візуальні елементи переважують звукові. Також було виявлено, що краще запам’ятовується японським споживачами. Крім того, японці схильні дотримуватися суворих правил у письмі.Те саме стосується і реклами у японських газетних оголошеннях. Для цього часто використовуються шрифти. en_US
dc.title Проблеми перекладу мови реклами en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу