Abstract:
Актуальність теми полягає в тому, що навіть зараз не відомо всі факти про те, яких висот може досягти Японія в галуззі туризму, і як саме її сучасний стан стосовно розвитку в туризмі буде змінюватися сьогодні. В теоретичному значенні, є можливість проаналізувати старі, вже відомі деталі, та проаналізувати нові, про які можна дізнатися лише зараз. На практиці ж це дозволить знайти нові підходи для вивчення туристичного потенціалу Японії, які згодом можна буде використовувати для подальшого вивчення як раніше закритих територій, так і для вивчення можливостей вже відомих туристичних гігантів з нової сторони.
Мета дослідження – дізнатися про сучасний стан Японії та її потенціал
на туристичному ринку, проаналізувати її пропозиції в теперішньому, розглянути перспективи розвитку в майбутньому.