Abstract:
Мета нашого дослідження – обґрунтування ефективності використання мовних ігор для формування англомовної ЛК учнів 1 класу. Для досягнення поставленої мети необхідним є виконання наступних завдань: - визначити вимоги для формування англомовної ЛК учнів початкової школи, уточнити цілі і зміст формування англомовної ЛК учнів початкової школи; - охарактеризувати вікові психологічні особливості учнів 1 класу; - обґрунтувати психологічну і методичну доцільність
використання мовних ігор у навчанні англомовної лексики молодших школярів;
- описати ігровий підхід до навчання лексичного матеріалу за підручником Quick Minds 1; - проаналізувати педагогічний досвід вчителів англійської мови школи № 85 м. Києва та студентів-практикантів Київського національного лінгвістичного університету з використання мовних ігор для навчання лексичного матеріалу на уроках та позакласних заходах з англійської мови; - укласти атлас лексичних ігор для формування англомовної ЛК учнів 1 класу; - здійснити пробне навчання та описати його результати.