Abstract:
Мета нашого дослідження – розроблення методики використання різних видів наочності в процесі формування англомовної лексичної компетентності учнів 6 класу.
Завдання дослідження наступні:
1) визначити цілі і зміст формування англомовної лексичної компетентності учнів 6 класу;
2) охарактеризувати види наочності для формування англомовної лексичної компетентності учнів 6 класу на різних етапах роботи з лексичним матеріалом;
3) вивчити та узагальнити педагогічний досвід учителів школи № 85 м. Києва щодо використання різних видів наочності у процесі формування англомовної лексичної компетентності учнів 6-их класів;
4) проаналізувати навчально-методичний комплекс (НМК) з англійської мови для 6 класу щодо використання різних видів наочності задля формування англомовної лексичної компетентності учнів;
5) дібрати різні види наочності і розробити вправи для формування англомовної лексичної компетентності учнів 6 класу;
6) здійснити пробне навчання.