Abstract:
Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробленні та перевірці методики формування іспаномовної компетентності в аудіюванні в учнів 7 класу засобом автентичного відео. Для досягнення поставленої мети були вирішені такі завдання:
● дослідити іспаномовну компетентність в аудіюванні як мету
формування в учнів основної школи;
● опиcaти вікові оcобливоcті учнів 7 класу у контекcті
оcобиcтіcно-діяльніcного підходу;
● дослідити автентичне відео як сучасний засіб формування
іспанськомовної аудитивної компетентності в учнів основної школи;
● проаналізувати методики навчання аудіюванню з іспанської мови
в учнів основної школи;
● ознайомитися з автентичним відеоматеріалом, методикою їх
вибору та аналізу для учнів 7 класу; ● виокремити методи та прийоми використання автентичного відео на уроках іспанської мови в учнів 7 класу;
● проаналізувати сучасну українську навчальну програму та навчальні матеріали з вивчення іспанської мови в учнів 7 класу в закладах загальної середньої освіти;
● укласти фрагменти аудиторних занять з навчання іспaнcькомовного аудіювання в учнів 7 класу засобом автентичного відео і перевірити їхню ефективність під час педагогічної практики.