Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Баган, Мирослава Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-14T13:42:56Z | |
dc.date.available | 2023-09-14T13:42:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Баган М. П. Конотативний простір сучасної української дитячої поезії // Міжнародний філологічний часопис. - 2021. - Vol. 12, № 1. - С. 22-29 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5136 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано засоби та способи конотування сучасних поетичних творів для дітей. Визначено специфіку вияву чотирьох базових граней конотації: емотивної, оцінної, культурної та експресивної, схарактеризовано типові засоби їх експлікації. Установлено, що ввесь конотативний спектр поетичних творів підпорядкований зануренню дітей у химерний світ пригод, заснованих на високих людських цінностях, без явного нав’язування їх. На основі таких ознак, як особливий грайливий формат спілкування з читачами, широке використання фольклорних компонентів, відсутність дидактизму та категоричної оцінності, химерність художнього світу, обґрунтовано відповідність сучасної української дитячої поезії стильовим засадам постмодернізму. | en_US |
dc.publisher | Міжнародний філологічний часопис | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Vol. 12;№ 1 | |
dc.subject | connotation | en_US |
dc.subject | connotative space | en_US |
dc.subject | modern Ukrainian poetry for children | en_US |
dc.subject | emotionality | en_US |
dc.subject | evaluability | en_US |
dc.subject | expressiveness | en_US |
dc.subject | folklore | en_US |
dc.subject | postmodernism | en_US |
dc.subject | конотація | en_US |
dc.subject | конотативний простір | en_US |
dc.subject | сучасна українська дитяча поезія | en_US |
dc.subject | емотивність | en_US |
dc.subject | оцінність | en_US |
dc.subject | експресивність | en_US |
dc.subject | фольклорність | en_US |
dc.subject | постмодернізм | en_US |
dc.title | Конотативний простір сучасної української дитячої поезії | en_US |
dc.type | Article | en_US |