dc.contributor.author |
Баган, Мирослава |
|
dc.contributor.author |
Навальна, Марина |
|
dc.contributor.author |
Істоміна, Алла |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-14T14:18:46Z |
|
dc.date.available |
2023-09-14T14:18:46Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Баган М. Індивідуальні вербальні коди спонтанної емоційної психорегуляції сучасної української молоді / М. Баган, М. Навальна, А. Істоміна // Psycholinguistics. - 2022. - Vol. 31(2). - С. 6-32 |
en_US |
dc.identifier.issn |
2309-1797 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5139 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано важливість формування емоційної компетентності сучасної української молоді в закладах вищої освіти, урізноманітнення й осучаснення навчального матеріалу, надання більшої уваги тактикам і стратегіям живого спілкування та аналізу віртуальних форм комунікації. Наголошено на потребі розвивати у студентів осмислене ставлення до власного мовлення та застосовувати активно-креативний підхід до пошуку експресивних і водночас прийнятних кодів емоційного самовираження. Подано практичні рекомендації щодо відучування студентів від вульгарних та ненормативних емоційних реакцій. |
en_US |
dc.publisher |
Psycholinguistics |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Vol. 31(2); |
|
dc.subject |
youth speech |
en_US |
dc.subject |
spontaneous emotional reaction |
en_US |
dc.subject |
psychoregulation |
en_US |
dc.subject |
verbal codes |
en_US |
dc.subject |
psycholinguistic hygiene |
en_US |
dc.subject |
profanity |
en_US |
dc.subject |
communicative tactics |
en_US |
dc.subject |
молодіжне мовлення |
en_US |
dc.subject |
спонтанна емоційна реакція |
en_US |
dc.subject |
психорегуляція |
en_US |
dc.subject |
вербальні коди |
en_US |
dc.subject |
психолінгвогігієна |
en_US |
dc.subject |
ненормативна лексика |
en_US |
dc.subject |
комунікативна тактика |
en_US |
dc.title |
Індивідуальні вербальні коди спонтанної емоційної психорегуляції сучасної української молоді |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |