Короткий опис(реферат):
У статті показано, як уКиївському національному лінгвістичному університеті створюється нова освітня цінність відповідно до стратегічної настанови гармонізації українського та європейського освітніх просторів, що її на державному рівні надано закладам вищої освіти України в контексті великої трансформації національної освіти. Автори статті прагнуть збагатити поняття трансформації шляхом його розтлумачення термінах метаморфози як сутнісної зміни, яка відбувається насамперед у змісті освіти й органічно веде за собою зміну у формі. Виходячи з такого тлумачення, автори документують ініціативу створення, початок і поступовий розвиток університетського курсу з комп’ютерної лінгвістики як приклад того, як в освітньому просторі Університету спільними діями керівництва і науково-педагогічних
працівників було створено міцну й динамічну академічну культуру, надихнену найкращими практиками європейської вищої освіти. Курс схарактеризовано як такий, що сприяє як особистісній та професійній трансформації студентів Університету, так і стверджуваній трансформації вищої освіти України сучасної доби. Розкрито значення в запровадженні курсу авторських навчальних матеріалів й обраних психолого-педагогічних підходів, які сукупно постали рушієм бажаних сутнісних змін.
Курс комп’ютерної лінгвістики сприяє забезпеченню Київським національним лінгвістичним університетом традицій якості відповідно до стандартів європейської вищої освіти, досягненню Університетом його стратегічної мети та є однією з реалізацій місії та візії Київського національного лінгвістичного університету як унікального мультилінгвального академічного середовища в системі вищої освіти України.